Kodulehe Optimeerimine otsingumootorite tarbeks

Optimeerimata kodulehekülg või veebisait võib küll toimida ning olla teie ettevõtte eeskujulikuks visiitkaardiks, kuid optimeerimata lehega jätate palju potensiaalseid kliente lauale. Kodulehe optimeerimine otsingumootorite jaoks peaks olema iga kodulehe A ja O. Mis kasu on ilusast ja hästi toimivast interneti koduleheküljest, kui keegi seda ei külasta. Alljärgnevalt on välja toodud erinevad põhjused miks tasub kodulehekülge SEO jaoks optimeerida ning kuidas seda teha.


Kodulehekülje optimeerimine

Optimeerimine ja SEO

Search Egnine Optimization ehk SEO tähendab optimeerimist otsingumootorite jaoks. See tähendab, et teie kui kodulehe omanik, peaksite tegema kõik endast oleneva, et anda otsingumootoritele vajaliku info, et otsingumootori crawler (nt Googlebot) teaks millise kategooria leheküljega on tegu, mis teemadest on juttu ning muid detaile, mis aitab teil otseselt tõusta Google otsingutulemustes parematele kohtadele soovitud ning relevantsematele märksõnadele.

Kuigi pole ühte kindlat optimeerimise tehnikat või näidist, mis töötaks alati, on kodulehe optimeerimise protsess jaotatud erinevatesse kategooriatesse ning kui teha need sammud õigesti ning distsiplineeritult läbi, peaks tulemus kajastuma otseselt ka otsingutulemustes.

Kuidas Kodulehe Optimeerimise protsess välja näeb?


Samm 1: Kodulehe optimeerimine SEO jaoks algab tavaliselt tehnilise SEO auditi tegemisega. Tehnilise SEO auditi jaoks kasutame erinevaid tarkvaralahendusi ning koos meie meeskonna kogemustega valmib teile auditi põhjal Tehniline SEO Raport. Tehnilisest SEOst saate lähemalt lugeda ka SIIT.

Samm 2: Olenevalt tehnilise SEO auditist reastame protsessid mida peaks tegema, alustades muudatustest, mida on lihtsaim ellu viia ning mille mõju peaks olema kõige suurem. Näiteks kui teie lehel on optimeerimata meta data, pealkirjad ning olulised märksõnad ning lehel on katkisi linke siis reastaksime järgnevalt: 1. Parandada katkised lingid, lisada meta kirjeldused ning optimeerida pealkirjad ning seejärel sisus olevad märksõnad. Mida mahukam on leht, seda keerukamaks muutub ka optimeerimise protsess ning teatud juhtudel ühe hooga liiga palju On-Page SEO elemente muuta võib tekitada rohkem kahju kui kasu, samuti tahame mõõdetavaid tulemusi, mispärast ongi samm-sammult lähenemine lõppkokkuvõttes kasulikum.

SEO Pealkirjade optimeerimine


Siinsamas lehel, kui kerite mööda lehte ülevalt alates, näete kindlalt pealkirjade struktuuri. Lehekülg algab H1 pealkirjaga mis omakorda algab selle lehe põhimärksõnaga ning järgmised on H2 pealkirjad ehk prioriteedilt teisejärgulised, kuid siiski prioriteetsed. Nagu näete alates "Kuidas kodulehe optimeerimise protsess välja näeb?" alates, on tegu H3 pealkirjadega, ehk H2 alla kuuluvate alamkategooriatega. Kuna antud lõik kuulub kodulehe optimeerimise ja SEO alla siis on ka loogiline, et teeme selle jaoks H3 pealkirjad. Kui erinevate H1, H2 ja H3 jms pealkirjade kasutamine on esiteks oluline otsingumootorite jaoks, on samamoodi tähtis, et ka kasutaja, kes kodulehel viibib saaks sisu lugeda selliselt, et see on loogiline. Pealkirjade SEO jaoks optimeerimisel tulebki leida kuldne kesktee märksõnade kasutamisel nii kasutaja kui otsingumootori jaoks.

SEO Tags'ide optimeerimine


SEO Meta andmete optimeerimisest saate lugeda lähemalt postitusest tehniline SEO, kus oleme sellel pikemalt peatunud. Lühidalt on metadata otsingumootorite tarbeks ning annab võimaluse kuvada näiteks lühikirjelduse Google.ee lehel. Meta andmetest saate lugeda lähemalt ka SIIT

Lingiprofiil ja muud SEO elemendid

Lisaks teistele kodulehe optimeerimise taktikatele, analüüsime teie kodulehe lingiprofiili ning võrdleme seda ka teie konkurentide omadega. Linkidel on peale ON-PAGE SEO kõige suurem mõju otsingutulemustele ning linkide ehitamisest oleme teinud sellepärast ka pikema ja põhjalikuma postituse, millest saate lähemalt lugeda vajutades SIIA, samuti võite lugeda inglise keelset pikemat kokkuvõtet Backlinko.com koduleheküljelt.

Kui palju maksab Kodulehe Optimeerimine?

Kodulehe optimeerimise hind sõltub kodulehe tüübist, mis platvormile kodulehekülg ehitatud on ning kodulehe suurusest/alamlehtede arvust. Kui teil on kahtlusi, või küsimusi küsige kindlasti hinnapakkumist, kuna iga projekt on individuaalne. Kui te tegutsete näiteks MTÜ'na või mõne muu heategevuslikul eesmärgil põhineva projektiga, kirjutage meile kindlasti ning võimalusel pakume teile ka tasuta konsultatsiooni.


Kodulehe Optimeerimine

SEO Teenuste ülevaade

Vaadake milliseid SEO teenuseid pakume. Individuaalsete lahenduste korral võtke meiega ühendust

seo teenus
seo affiliate programmid
veebidisain ja disainilahendused
kodulehe valmistamise õpetus

Kodulehe kasutajakogemuse testimine erinevate meetoditega


Testime teie kodulehekülge nii testkasutajate peal meie poolt juba välja töötatud süsteemi alusel, kasutades selleks Hotjar ja CrazyEgg tarkvaral põhinevaid lahendusi.

Kodulehe optimeerimine oma ala ekspertidelt

Küsi tasuta hinnapakkumist oma kodulehe optimeerimiseks

Küsi pakkumist